ПРОБЛЕМА ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ
Білівського НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів-дитячий садок»:
"Формування пізнавальної активності школярів, як умова підвищення ефективності навчально-виховного процесу"
1.Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:
забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;
здійснення постійного моніторингу показників роботи школи та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;
створення передумов для: підвищення соціального статусу вчителя, підвищення престижу його професії;
зміцнення навчально-матеріальної бази школи, її комп`ютеризації;
забезпечення комплексного підходу до вирішення завдань дошкільної освіти та охорони здоров’я і життя дітей, належного мінімального рівня життєвих компетенцій;
забезпечення належних умов для поступової адаптації учнів 5-х класів до навчання в школі ІІІ ступеня, цілеспрямовано скоординувавши дії вчителів, їхній професіоналізм, досвідченість;
максимального забезпечення учнів загальноосвітнього закладу необхідними підручниками і навчальними посібниками;
оптимізації системи підготовки педагогічних працівників до своєчасного виявлення, підтримки та створення умов для навчання і розвитку обдарованої молоді, всебічного розвитку юної особистості з максимальним урахуванням її індивідуальних здібностей та обдарувань;
особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;
впровадження елементів експерименту та широкого втілення інновацій педагогів щодо творчого розвитку дитини в початковій ланці, рівневої диференціації в середніх класах, у творчому поєднанні з внутрікласною диференціацією та індивідуалізацією навчання;
розробки програмового і науково-методичного забезпечення для впровадження комп’ютерно-інформаційних технологій навчання;
спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним учителем умінь та навичок використання сучасних НКК (навчальних комп’ютерних комплексів) у навчальному процесі, тобто на успішну реалізацію державної програми "Інформаційні і комунікаційні технології в освіті і науці".
посиленої уваги на якісну реалізацію державної програми розвитку і функціонування української мови у сфері освіти;
створення власного іміджу навчального закладу;
2. Удосконалення системи національного виховання учнівської молоді утвердження учнівського самоврядування, учнівських об`єднань як необхідної форми громадянського виховання:
удосконалення системи позанавчальної діяльності школярів;
3. Розвиток творчої активності педагогів: підвищення кваліфікаційного та професіонального рівня, компетентності, духовності та відповідальності працівників школи за результати своєї праці, вироблення системи стимулів для підвищення фахової майстерності педагогів та ефективності їх роботи.
С П И С О К
ЧЛЕНІВ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
1. Березний Ю. М. - голова методичної ради;
2. Качур Т.В . - заступник голови методичної ради;
3. Скотинюк В.С. - керівник методоб’єднання вчителів
початкових класів”;
4. Бондар І. А. - керівник методоб’єднання вчителів
гуманітарного циклу”;
5. Андрощук І.В. - керівник методоб’єднання класних
керівників;
6. Демянчук Т. М. - керівник методоб’єднання вчителів
природничо-математичного циклу”;
7. Приймак С.І. - педагог-організатор
|